BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 3, 2011

Minggu ke 8 Semester 4

tup tap…tup tap…masa dengan pantas berlalu pergi…dup dap…dup dap…jantung kita terus berdenyut seperti rutin setiap masa…pantas sungguh ia berlalu pergi…hinggakan aku ase baru sajer menjejaki sem baru…tapi sekarang ni udah minggu ke-9..minggu ni ok la sikit..kalau minggu lepas..adoi..minggu yang paling busy antara minggu-minggu yang sebelumnya..lelah aku dibuatnya…semua kerja nak kene rush…lagi2 aku ade 3 test yang berderet…~~Numerical Method, Transport Process dan Organic Chemistry BioMolecule…semuanya subject yang menyumbang 3 credit hour…paham2 je la tahap kesukaran dan kepayahannya…adoi…memang nak botak aku…da la dengan emosi yang xstabil, memang perit aku dibuatnya…biar tuhan je tau camne aku rasa..kalo blajar IR spectory…spectrum yang baca emosi aku ketika tu seakan-akan mentafsir lurah V yang tajam-tajam…sabo je la...sesapa yang jadi mangsa keadaan, aku menyusun sepuluh jari mohon keampunan..0-0 ek..

Hujung minggu ke lapan…sekali lagi aku dipelawa ke majlis jamuan makan malam…kali ni bukan anjuran BIOSS…tapi kali ni Dinner Kolej aku…Kolej Tun Hussein Onn atau dipanggil perkampungan Merbau..memang mantap giler…dari mula-mula masuk hingga habis program aku duk dalam dewan..xkering gusi aku dibuatnya…asyik tergelak jer tengok gelagak MC yang mencaru-caru entah pape…ahak3s..Dinner ni dipanggil malam anugerah KTHO..atau dengan nama comercialnya ialah MEGA’10 iaitu Merbauan Glory Award 2010..

Tahniah Angah(Fakrul)~pengarah program MEGA ‘10..mantap seyhh…

Akhir kata

~~xsangka aku bertuah pada malam MEGA’10..hehe

~~sowi..da lama xupdate..xtau nak update ape..keh3

~~lecturer aku tengah sakit..aku doakan beliau cepat smbuh…

~~malam tadi aku mimpi buruk..dalam mimpi tu aku main mercun..pastu terkene member aku..adoi..sowi r xsengaja…siyes..xde niat nak sakitkan hati sape2..sapa yang terasa bengang aku, aku mintk maaf banyak2..aku jujur dan ikhlas dalam persahabatan..

~~tapi kenapa kejujuran dan keikhlasan sering disalah tafsir hinggakan menambah kepeningan aku…

~~aku rasa berundur adalah langkah yang sewajarnya…

0 comments:

Post a Comment