BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 27, 2010

teruknyer aku....

27 Mac 2010
PAGI SABTU...

terunyer aku malam td...lansung xsentuh buku...padahal banyak ag benda yang nak kena aku baca..final da dekat...huh...
malam tadi aku sempat pergi PESTA KONVO UTM...huh meriah...memang gempak...da lama xjalan2,lepak2 kat pesta seumpama semalam....memang terubat jiwa aku buat seketika...smua keje kt bilik aku lupekn terus...amaklumla da hampir setahun lebey ak xlepak kt tempat mcam tu...dulu slalu gak pergi jalan2 ngan member aku kalau ad event kt KB...tu bermotor...tapi sekarang nk p situ-sini susah...xde kenderaan...lu ad orang nk tompangkan baru aku ikut...he3...malam tadi pun aku ikut dak clazmate aku..FIKREY,AIZAT,FAIZUL,HAFIZ, dan SYAMSUL...mula2 plan nk jalan kaki...tapi ak dalam dua nak pergi ke tak...tapak pesta konvo dengan kolej aku jauh...ade la lebey kurang 4 kilometer....nasib fikrey nak join...diela yang drive...huhuhu...
lama jugak r kitorg pergi..hampir 12 tgh malam baru kita0rang balik bilik...
lepas balik bukanyer nak ingat buku...aku join plak tengok movie dengan diorang..."DAYBREAKERS"....cita yang mengisahkan masa depan dunia yang wujudnya sebuah negara yang mempunyai populasi vampire yang melebihi populasi manusia...99% vampire dan selebihnyer manusia....dasyat2...
da la panjang plak ak melaluk pagi2 ni....

Oh ya..arini Birtday akak aku...~~selamat hari lahir KAK NA, semoga dirimu sentiasa diberkati oleh ALLAH dan panjang umur serta berbahagia ke akhirat....moga2 umur yang panjang dapat di infaqkan ke jalan yang lurus dan benar...amin.......


...........KAK NA n Afif............

0 comments:

Post a Comment