BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 13, 2010

3&4 syawal

no angpau….kua3…haha…xkisah pn…mmg da agak…..
RAYER KE-3
…terima kasih kpd Alif hakimie,alif razali,akram abd jabar,Akram Ibrahim,Tajul,Hazim Wan,Faiz Muhd,Fariz Nordin, Ibrahim Ghazali kerana sudi mrncemar duli ke rumah aku…haha…terima kasih ek krna sudi dtg…ak epy sgt2…huhu..selepas makan2 kat umah aku, aku sempat pergi beraya dgn dieorang ke rumah2 cikgu sekolah aku dlu…hehe…dgn harapan nk angpau…tp hampeh…hahaha…xde la…sjer nk mnjenguk2 ckgu kesyngan…hehe…mne la tau tba2 dpt jd mnantu ckgu…ahak3s….terima kasih kepada Cikgu Rosmaidah(Add Math),Cikgu Fauziah(Bio),Cikgu NorainiGeografi PMR),Cikgu Kasmah(Math) krn sudi mlayan karenah ank2 murid tua ni…haha…kenyang aku dibuatnyerr…dr satu umh ke satu umah…huh…lps ni berat naek la kot…harap2…haha….
~~Selamat Hari Rayer AidilFitri dan Mohon Maaf Zahir batin kepada smua yang aku knali…Kpd ckgu Sabiha,Cikgu Azilah dan ckgu2 yang lain jutaan mohon maaf krn xsmpat nak brknjung k umah ckgu…lu ade jodoh jmpe kat skola arini…Rayer k4…hehe..xlupa jgk kepad lcturer2 matrik dan UTM yang byk membantu aku dalam ape jua keadaan…trmaksih diats sgala ilmu yang diberi…moga2 cikgu2, lcturer2 sentiasa dbwah lmbayung rahmat Illahi…aminn
RAYER Ke-4
…..rayer ke-4…terima kasih kepada Zahid USIM kerana sudi datang umah ak ngn family die…xlupe gak kpd Afif Kamaruddin….
Sejurus sajer Zahid n family balik,ak n afif plan pergi open house skola aku…huh…ramai gilerr org dtg…meriah la…best2 sebab jmpe rmai mmber lama…antara mmber ak yg dah 3tahun xjumpe hashim,rusdam,faiz mat ruzi,hafizi hanif,Abdullah shauki,Yassin,Silmi,Jazli,Khirman Naim, Khuzaifah,hafiz, azmie khalid n rmai agi…huhu…ad plak yg ak da ttukar nma…huh…malu pilu ak dbuatnyer td…hahaha…
~~program sirih pulang ke gagang ni aku ase sampai objctvnyer krna tlh bjaya mngumpulkan smua bekas pelajar MML,MMP,MP3…walaupn bkn 100% yg dtg…tp ad la gak support dr bkas2 plajar tua…hehe…smua dtg dgn bsmgt…ape yg ptg,spirit of ukhuwah antara kami perlu dpelihara sampai bila2…aminnn

Post a Comment