BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 1, 2010

31 Ogos 2010

huh...hari semalam memang terbaek r...dari pagi sampai malam pergi jalan2...amaklum la semalamkan cuti umum...huhuhu....dalam kul 11lebey aku n boyz skb kuar pergi jalan2...destinasi pertama yang kami tuju ialah Jusco tebrau yang agak jauh dari Utm...lebey kurang dalam 7km dari skudai...huhu....memeng giler ah...ramai tul orang p shopping...semua warga kota tidak melepaskan peluang cuti umum ini utk membuat persediaan aidilfitri yang tinggal beberapa hari lagi akan menjelang....kat Jusco aku sempat shoppinh 2 pasan baju...haha...tu pun tidak merancang...smuanyerr on da spot...xpatut2...ish2....suka jerr menghabiskan duit....hahaha....ala...sekali sekala keluarkan duit....sebenarnyerr rayerr kali ni aku nk raikan simple2 jerr...sebab da terasa diri ni sudah berumur...hahaha....da la...ckup la shopping utk ryeer kali ni....hehe..lepas round2 satu Jusco tu kitorang pergi City Square...CS...ni kali pertam aku menjejak kaki ke CS...biasa lalu jerr...xpernah plak masuk...pegi sane...smua nafsu utk menyoping aku kunci kuat2...haha...xley tahan tul...tgk baju yg market2 ni...pergi sne aku tgk mmber aku beli jer...hahaha...dalam kul 6ptg lebey ktorg balik utm...mase otw sempat agi singgah jap kat bazar kg pasir...huhu...tp xbyk makann yg dapat mmbuka selera aku...huh...last2 xtau nk beli ape...ape agi...lantak je la...beli la nasi kerabu yang harganyerr RM4...seingt aku...kalau kt tmpat aku nasi kerabu RM 3 tu da abeh special da...huh..mmg da mltup...tp kat Jb ni semua mahal...haha...tapi ok la...ni bkn nk merungut tapi sje nk buat perbndingan... balik utm n berbuka terus...lpas solat isyak...sempat agi kuar p tamn U...sebenarnyerr kua utk beli mknn2 ringgan utk bw blk umah...pikir2 balik kat tmpat ku pun da byk bnda tuu...xyah la beli...nnt susah2 jerr kene bw brg byk2...hahaha...kdai yg kitorg nk pergi tu ttba tutup...so, kitorang xserik agi shopping...lps tu trus pusing n masuk Jusco Taman U plak...smpai la kul 10.30mlm meleret kat jusco tu...teruk btul aku ni...asyik kuar memanjang...padalah ujung mggu ari tu baru jerr kuar...ish2...
akhir kata..: entry 2 yang akhir2 ni just nk bt catitan sblum aku balik kg...esok kul 6ptg aku da nk balik...KB tunggu kepulangan aku....

Post a Comment