BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 24, 2010

Run For Your Heart!!

Blink3….ikan lumba nak lari…ha3…pe ke jadah ikan lumba plak…?? ish3..sebenarnya pagi semalam aku join lumba  lari…eh…bukan lumba la…tapi lari sajer2 jer…lari untuk jantung anda…haha…sajer nk join…sebab da lama xjoin program camni…huhu…best la gak…lagipun ak nk support program kolej aku…asyik bekurung dlm bilik jerr…so, sesekali kne la bersosial ngn jiran sekolej gak..haha…program ni sebenarnye dianjur oleh Merbau Adventure And Recreational Club (MARC) iaitu club yg paling aktif kat kolej kediaman aku…walaupun bukan ahli kelab…tapi aku selalu gak mengikuti perkembangan kelab ni..sebab classmate ak slalu ajak aku nek gunung 2, gunung ni…tp stakat ni xpernah plak  terdetik nk  join prgrm under club ni…cume program Run For Your Heart ni je la yg aku join…xde la adventure…tp boley la joging pagi2…haha…pas2 dapat air red bull dan rabena free…1st tyme mnum redbull…manis giler2…

RUN FOR YOUR HEART

23 OCTOBER 2010

  DSC02024

Dapat baju T-shirt…huhu..ni modelnya..

67310_161496160538562_100000345370867_377531_6777259_n

Eddy,aku,helmie,hafiz,zul,aidil,sarah,zul..

Selepas program tamat…sempat bergambar kat depan tempat start n finish ni..pantang jumpe kamera..he3

DSC02028

Eddy,Hafiz,Zul N Helmie..

Lepas penat lari..alang2 da sampai tasik UTM…kitorang lepak jap..sampai kul 12pm…haha

 

DSC02029

-Eddy +aku..ahak3

Akhir kata~~kekadang tu kene la besenam gak…kesiankan jantung kita…haha

Post a Comment