BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 18, 2011

18 Feb..

rjeng.fm kembali lagi…Alhamdulillah…test pertama untuk semester 4 berlalu dengan lancar…syukur…dah3..full stop…tutup citer pasal test…ngeh3…

kali ni aku nak bagitau fakta yang aorta..apa yang korang tahu pasal 18 Febuari…18 febuari ialah ulang tahun pertama aku bukak blog..ahak3s…memang xdiduga da setahun berlalu dan memang xdijangka yang aku sedikit minat menceburi bidang penulisan yang syok sendiri ini..haha..asal penubuhan blog ni memang aku saje2 nak maen2..sebab masa tu member aku asyik suh aku tulis blog..aku sebenarnya memang xtahu ape itu blog?..nak tulis ape kat blog?..dan aku xmengenali dunia seorang blogger…lepas sebulan dua menulis blog…aku da mula ase boring dek kekeringan idea untuk menulis..memang xtau pun nak tulis ape…haha..selepas aku pikir-pikir balik,baek aku menghayati dan mendalami dunia blog orang…memang ia sungguh menarik..mase tu aku mula follow blogger2 yang da ramai follower..memang best r..semua berita, fakta, gosip nak kes2 terbaru aku dapat tahu dulu walaupun kekadang berita dalam blog xakan ditayang dalam kaca tv…follow blog org memang best…tapi kalo orang follow blog aku memang xbest…ade seorang blogger dari negara mana ntah…die comment dalam ruangan chit chat tu..dia cakap..whats the stupid blog is this?..aduh..memang aku ase nak terajang jer kalo aku tahu sape punya angkara…tapi..kalo aku check balik entry2 aku yang lepas…memang patut pun reader aku cakap gitu..memang blog aku xde pape ..semuanya x seberapa..sebenarnya aku just mengisi masa terluang yang kebosanan dalam kehidupan yang penuh dengan onak dan duri…so, aku tulis la blog ni…walaupun aku da tahu yang aku ni memang syok sendiri…kakaka…tapi bak kata member aku…memang mase ni aku ase blog yang aku tuli xseberapa…tapi kalo tunggu lima hingga sepuluh tahun akan datang..mungkin ia akan menjadi satu arkib yang bermakna kepada diri aku sebagai seorang blogger pinggiran…keh3..InsyaAllah aku akan terus berblogger jika tiada halangan yang melintang…kepada follower2 aku yang budiman, aku sebagai penulis blog rjeng.fm ini memohon maaf kerana aku ase blog ini memang xsepatutnya di follow..kalo da follow tu dijemput la untuk bersiar-siar dalam blog ni…tapi jangan lupe tinggalkan coment dan kritikan yang membina..tunjuk ajar dari senior blogger memang di alu-alukan…hahaha…ermm…aku ase setakat ini dulu aku berceloteh kosong…keh3…memang syok sendiri….ngeh3

akhir kata:-

~~kredibiliti seseorang tidak boleh dinilai dengan satu cara…

salam 1 blogger…

hari esok !!

– assingment organic chemistry biomolecule

- test subject institusi2 islam

- lepas test terus bertolak ke shah alam…hurey2..sekali lagi dapat ikot industri trip..harap2 best…aku da ketinggalan satu trip ke kilang ajinamoto…memang ase rugi sangat2…

 

0 comments:

Post a Comment