BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 11, 2011

Huh…..

Huh..lama giler rjeng.fm x ke udara…memang da nak berkulat da blog ni…nasib baek aku sempat cuci kulat2 yang da bersarang kat sini situ..huh…

mengarut plak aku ni…ahak3s..Smile

ermm…memandangkan da lama x update…aku mohon ribuan maaf kepada semua pengunjung blok ini terutama kepada follower2 yang setia..bajet hot jer…muntah2…mohon maaf gak kat cik nuffnang..sbb aku tipu dulu…dulu ckp nak update hari-hari…kaka…

ntah la..da nek semester baru ni aku mula busy dengan banyak hal…cuti seminggu raya china pun aku busy gak…banyak kenduri kawin..situ sini ada..ermm…memang hari-hari makan free r…ramai saudara2 terdekat aku da mendirikan rumah tangga…aku bila la agaknya..hehe..da mula menggatai r sekarang ni…ish3..teruk betul…kene bendung ni..kalo x memang nahas aku dibuatnya…kepada classmate2 aku yang berjantina berlainan dengan aku..sowi r kalo aku tergurau lebih eh..aku xde niat pun nak sakitkan hati sape2..semuanya aku just nak merapatkan hubungan sillaturahim jerr..ni siyes eh..xde keje aku nak sakitkan hati korang..aku sedar sebenarnya..maybe aku ni terlebih asam kot..sowi eh…

0-0 eh..

nak citer apa agi eh…ermmm..

oh ya…esok akan berlansung majlis makan malam kos aku..dalam bahasa omputih BIOPROCESS ENGINEERING ANNUAL DINER atau singkatannya BIONEER..ermm..harap2 majlis esok berjalan dengan lancar…oleh kerana aku ajk unit sekateriat aku ingin menjemput semua student UTM dari mana2 kos kalo ase nak join diner ni boleh r datang malam esok kat dewan jamuan makan di pejabat HEMA..kami membuka peluang kepada semua student untuk join majlis kitaorang buat tahun ni..biasa la BIOSS kan da terkenal kat utm..antara persatuan kos yang paling aktif kat UTM…kalo ase nak tengok camne kitaorang handle program sila la datang ek…tapi ade sedikit bayaran…xmahal pun…tapi berbaloi r…pasti makan besar r esok…hehe..jangan jeles..kepada junior dan senior kitaorang yang support dak 2nd year…jutaan terima kasih kami ucapkan…InsyaAllah majlis esok lagi gempak dari tahun-tahun sebelum ni..jangan terkejut kelainan yang kami buat…hehe…aku xley citer agi..sebab nanti x suprise lak..harap semua tetamu enjoy r..terima kasih jugak kepada lecturer2 bioprocess yang sudi memberi sumbangan ikhlas untuk menjayakan majlis kali ni…huhu…hidup Bioss…

aku ase setakat ni dulu aku bercoloteh kosong…haha..

akhir kata

~~hari-hari mendatang tidak akan menjanjikan apa-apa kebaikan jika kita tidak berusaha untuk mengapainya…

~~hidup ini perlu diteruskan walaupun orang yang kita sayang meninggalkan kita..

~~kisah petang tadi: edy cam sedih jer melepaskan kura-kura die kat tasik utm…jangan la sedih sangat…nati kita cari kawan lain plak ek…tata kura2..hehe

3 comments:

Anonymous said...

cewah..xupdate sbb g kenduri kawen..cm die jek yang kawen..hurm........

r2!m5!5 said...

tgh tunggu turn r ni...kne tgk mjlis org ln dlu..ahak3s...

Anonymous said...

heheh...oww...bgus2..

Post a Comment