BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 14, 2011

pisss…..

pisss….pisss….pissss…pisss

pe ke jadah ni….pisss2…ahak3s…Smile

ermmm..actually xde pape…sajer..itulah trademark bagi entry kali ni…haha…lama da kot x update blog…ni gara2 mood untuk menaip jatuh merundum…ahak3s…

entry kali ni xde pape benda yang menarik untuk aku utarakan…aku just nak tekan2 jer keybord ni…sapa peminat aku sila la baca…lu x jngan la baca…rugi masa jer…

1.hari ni merupakan hari jumaat yang kedua dalam tahun 2011..ermmm...tadi pagi aku bangun berkobar2 nak p kelas OC..tapi malangnya..kelas OC aku cancel…maka bercuti la aku harini..ahak3s…sebab jadual aku untuk friday kelas ade OC sejam jer…jangan jeles yer…

2.Alhamdulillah…arini aku dapat check RM500.00 dari pejabat HEMA,UTM…huhu…jangan dengki…hehe..actually,ni bukan duit aku la…ni duit program yang tertunggak…program sem lepas..tapi harini baru aku dapat check…haishh..memang B.E.N.G.A.N.G aku dibuatnyer…tapi skun ni…syukur…tugasan Bendahari Once Upon a Time in PD, Family Day BIOSS 2010 da selesai…lepas tolak hutang2..ade baki duit RM 300++..ermm pe la aku nak buat ngan duit ni..ada cadangan??lu xde aku masuk poket jer…kuang3….pasni tobat da…xnak jadi bendahari program…da serik..tapi meeting blok semalam..aku dilantik jd bendahari blok plak untuk sem ni…haishh..sabar jer la…nsb bek blok aku cute..haha

3.hari demi hari dalam tahun baru semester baru ni..assignment aku asyik bertambah jer…walau camne sekali pun aku kene gak buat..kalau malas…tunggu la akibatnyer…oh tidakkkk….!!!!!

4.tragedi pancuan 2 roda aku da selesai…alhamdulillah…walaupun agak keciwa…ade tinggal calar2 sikit..haishh…ermm..kepada sesiapa yang berkenaan…TERIMA KASIH sebab sudi repair dan pulangkanya dengan sempurna…aku xmarah pun….aku kan pemaaf orangnyerr…poyo tul ayat…ahak3s..

5. Sekali lagi..syukur Alhamdulillah…program KHIDMAT MASYARAKAT BIOSS ditunda…keh3…so, aku secara rasminya nak meletak jawatan sebagai Timbalan Pengarah…ahak3s…sesiapa yang baca entry ni…tolong jangan bagitau KJ ek…

6. Aduh…nape la laptop aku xley INSTALL  game AGE OF EMPIRE…dengki tul tengok faizul,fizi dan zul men…ceh…tapi bagus gak…aku ley tumpukan pembinaan bandar dalam City Ville…hehe..sape2 berminat nak jd neighbor aku…sila la join game city ville dalam facebook aku…best2..tapi lagho…Smile with tongue out

7. ermm…dikesempatan ini aku nak ucapkan ribuan dan jutaan terima kasih kepada ALIF HAKIMIE yang bagi hadiah kat aku no key antivirus KASPERSKY 2011..makasih3…kalau beli da RM30++…kamu la sahabat dan kawan aku yang terbaek…hehe..nati aku blanja makan mee sup kat taman kenangan eh..da lama xmakan..mase cuti aritu xsempat nak ajak..tunggu aku balik rayer cina ni…hehe

8. cerita hari ni jugak…ermm..aku dapat hadiah dari Anas…member skola aku dlu..tadi aku jumpa dia kat pejabat HEMA…thanks anas…nati aku blanja ko makan kat Meranti…kua3…Alhamdulillah…murah tul rezeki aku hari ni….

9. skun ni ada PC fair kat DSI, UTM..pasni ade Fiest’U plak…banyak tul event awal2 tahun ni…aku nak masuk pertandingan Catur Bistari…tapi xde member…huk3…xpela…aku p merendak jer la….

10.kenapa la wifi UTM ni slow sgt2…haishss…

aku da boring da tekan keybord laptop aku ni…da la..sekian dulu entry untuk peminat2 aku…kua2…muntah2….

petunjuk:-

OC-Organic Chemistry

BIOSS- Bioprocess Student Society

KJ-Ketua Jabatan

DSI-Dewan Sultan Iskandar,UTM

akhir kata

~~hidup ni perlulah berbakti walaupun tidak dipuji…Smile

2 comments:

Jom Masak Channel said...

lagi 300 tu ko kena belanja aku...baru la berkat ye kawan2..haha

r2!m5!5 said...

RM 300 jerr..xmcm org tu..dapat RM4000...huhu..agpun tu bkn duit aku ler..lu aku blnja pn xde berkatnya..ahak3s

Post a Comment