BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 4, 2011

Second day Semester 4

Ermm..arini aku stats klaz kul 10am…hehe…best2..Smile

klaz pertama untuk hari kedua semester ni ialah subject Organic Chemistry Biomolecule..Lecturer aku tuk subject ni sangat2 la muda dan Jelitawan..haha...tapi da kawin..kui3..orang yang aku maksudkan ialah DR. NORAZAH BASAR..ermm..1st impression pun da tau yang dia berkobar2 untuk menga jar kitaorang…ni yang aku suka ni…lecturer semangat aku pun semangat nak belajar…poyo plak ayat..

klaz kedua untuk ari ni ade sikit masalah…sbb jadual aku clash..nak drop subject aku xsanggup..nak tukar syeksyen ke fakulti lain pun aku xsanggup…last2 aku pilih untuk masuk Lab Fluid..errmm…nasib baek lecturer aku ni paham jiwa…so, die bagi sape2 nak tukar hari untuk buat lab..Lecturer untuk Lab Fluid ni sama dengan lecturer Thermo KK aku…iaitu DR. Cheng Kian Kia..dia dibantu oleh En Mohamad..tadi xde experiment pun..just briefing pasal alat2 dalam makmal..huh..agak rumit r aku nak pahamkan satu cara2 nak handle mesin2 ni..da lama xmasuk lab fizik..padahal xde kaitan pun…hahaha..

lepas sejam…lab fluid tamat..aku dengan segan silu masuk klaz Hubungan Etnik plak…sejam aku lewat..huh..nasib baek lecturer subject ni baik..lepas explain yang aku ada masalah pasal jadual…die terus mengangguk seakan2 sudah faham situasi aku…hehe..baru jer duduk terus kene perkenalkan diri plak…heee…pastu dapat lagi assingment kedua…huh…lecturer aku untuk subject ni ialah PN. HALIMAH.. Agak klakar..bagus la..xde la aku terhangguk2 dalam kuliah nanti..heee

Klaz keempat ialah Lab Thermo..aduh…kenapa la lab sebelah petang..aku kureng sikit kalau lab sebelah petang…sebab cam boring sikit…dan penat…ermmm..tapi xpe..aku kene cepat2 tukar mindset aku dan kene terima seadanya...huhu..Lecturer untuk Lab ni ialah Dr. Nazrul..

aku ase setakat ni dulu…ayat sama jerr..ahak3s..k lah, sekian..

Akhir kata~~~

~~Hari kedua sem4..satu tradegi telah berlaku kepada moto aku..aduh..sape nak jawab…

~~kalau pinjam barang orang,kene la jaga leklok…paham2 jer la…adat meminjam camne…agak keciwa dengan orang yang kurang kefahaman pasal bab2 camni…aduh..

~~ermm…tido mesti awal…dan bangun mesti awal gak..hehe

0 comments:

Post a Comment