BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 3, 2011

New Semester

Tengelam timbul,tenggelam timbul…da masuk semester 4…apa yang tenggelam dan apa yang timbul..emmm..ntahla…aku pun xtau…wakaka..

sebelum merapu lebih jauh lagi aku nak ucapkan ahlan wassahlan kepada tahun 2011..asenyer xterlambat lagi aku nak ucapkan selamat berlabuh kepada tahun 2011.hara2…tahun baru ni akan membuka lembaran yang lebih baik lagi dari tahun-tahun yang sebelumnya…

masuk kepada tajuk balik…errmmm..hari ni hari kedua aku di UTM selepas hampir 4 minggu bercuti panjang..Alhamdulillah..perjalanan dengan Bas SHAMISYA HOLIDAY berjalan dengan lancar..mula2 takut gak nak naek bas..ni gara2 sejak 2 menjak ni banyak kemalangan ngeri melibatkan pengakutan yang bernama bas tu..huh..mengucap banyak kali aku masa atas bas..tapi asyik lagho gak…sebab free2 dapat tonton movie TRANSFORMER..ahak3s..

hari ni juga adalah hari pertama semester 2  bagi sesi 2010/2011ermm..tadi da masuk 3 klas..klas pertama pada hari pertama ialah THERMODYNAMICS OF CHEMICAL ENGINEERING..Lecturer aku untuk subject ni ialah Dr. Cheng Kian Kai..ermm..1st impression macam peramah jer…harap2 pasni pun cam tu la..hehe..cakap2 n brief pasal assessment xsampai setengah jam da dapat assingment..huh…tapi xpe..assingment tu simple jer…tajuk assingment aku yang 1st untuk semester ni ialah

Why Chemical Engineering Thermodynamic is important to Bioprocess Engineering??and what is initial perception on this subject??

huh…nampak macam simple…tapi, setakat ni ak xde idea lagi nak jawab camne…haha..

subject kedua ialah Transport Process..ermm..lecturerr aku untuk subject ni ialah Prof. Madya Dr. Lee Chew Tin.. subject ni macam banyak task jer yang kene buat…waduh..msti busy giler pasni…waduh…dan subject ketiga ialah Institusi-institusi Islam..ermm..subject ni aku suka…sebab just dengar…haha..kata edy..subject elective ni la boleh rilek2s…huhu…betul2…ak sokong..lecturer aku untuk subject ni ialah Dr. Norlina Muhamad..ermm..best2…banyak bercerita…tapi secara tersiratnya ia diselitkan dengan penuh pengajaran dan panduan untuk aku n kawan2…Smile

aku ase setakat ni dulu entry yang kelam kabut ni…haha

sekian..

akhir kata…

~~manfaatkan setiap masa yang ada…hehe…sejak ad TV kat bilik aku ni…asyik lagho jer memanjang…haha

 

9 comments:

shahjiehan said...

good luck sem baru

r2!m5!5 said...

thanks bro..

Jom Masak Channel said...

ok tak lec cheng kian kai tu..ingt nak masok sec tu utk TKK

r2!m5!5 said...

ermm...stakat ni ok la..hehe..masuk r..ktorg smua SKB..ko kos ape??

r2!m5!5 said...

chops..lu nak msuk seksyen ktorg, ko kne bt assgmnt cam tjuk dlm entry di atas..ahak3s..

Jom Masak Channel said...

kos skk..hehe..ok see ya jp lagi..

r2!m5!5 said...

ermm..eh..klaz arini cancel...lupa nak bgtau..next week br stat blaja...ok..c u

Jom Masak Channel said...

bukan nk bitau awl2..pnt jek datang tadi...huuu

r2!m5!5 said...

sowi r...mne tau ko da dftr..ingt ka blum dftr syksyen ag...btw...sowi ek..c u nex week..:)

Post a Comment