BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 30, 2010

Aku Terima dan Pasrah segalanya…

Alhamdulillah…

Official result sudah kuar…ermm..tiada perubahan pape pun dari  senarai tampal dlu…pape pun aku terima dengan hati yang terbuka dan redha kepadaNya..sempat sujud syukur sekejap td..memang keputusan ini aku sudah menjangkakan dari awal lagi…so, xde la perasaan yang teramat kecewa atau terlebih excited…yang lepas biarkan lepas…yang datang perlu lebih gigih dan tekun lagi..harap2 sem 4 yang akan datang akan memberi sinar baru untuk aku terus mengorak langkah ke arah yang lebih jauh lagi…

xlupa kepada kawan2 aku yang sama2 berkejaran menuju ke arah yang satu..mereka2 telah banyak mendorong dan membantu aku dalam pelbagai aspek…jasa dan ilmu yang korang tempiaskan kepada aku amatlah aku hargai…kejayaan aku, kejayaan korang adalah kejayaan kita bersama…InsyaAllah..aku doakan sama2 kita mencapainya…

moga2 ukhuwah yang utuh terbina akan lebih utuh lagi untuk semester baru yang bakal tiba nanti..ayuh, kita buka buku baru…heeeeeeee

sekian….

Akhir kata

~~rindu plak aku kat Boys SKB…heeeeeee

~~rindu semua kt warga UTM…heeeeee

~~Allah Maha menilai dan Maha menentukan…setiap perkara yang berlaku hari ini, pasti ada hikmah disebaliknya…

Wassalam…

0 comments:

Post a Comment