BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 22, 2010

New Year, New Semester

Tidak lama lagi kita bakal menyambut tahun baru 2011..skun ni ramai orang nak catatkan ape azam baru da terpikir2 pe yang nak diketengahkan…

kalau tanya aku..aku akan jawab aku macam biasa…azam 1st  aku ialah azam yang sama cam tahun2 lepas…nk study,study n study…sebab menimba ilmu adalah dituntut hingga liang lahad…walaupun da beratus buku setebal 2000juta muka surat sekali pun da di baca…namun ilmu di dunia ni xkan habis…betul x??tapi kene ingat…study bukan la kerana dunia…ramai yang mindset adalah study untuk exam..pastu da kerja kene bukak kitab balik….termanggu-manggu bila di suruh buat itu,buat ini…

yang 2nd dan seterusnya biarlah rahsia…

new year, new semester…InsyaAllaah..kalau dipanjangkan umur dan  kestabilan kesihatan..aku akan melangkah dan memajukan diri setapak lagi  ke UTM  pada 01/01/11 dengan visi dan misi baru untuk

 semester 4

…visi dan misi itu bialah dicatatkan dalam minda aku sahaja…supaya ia dijadikan ingatan buat sepanjang tahun…

disini aku listkan subject2 yang bakal menjadi musuh aku untuk semester baru…

1. Thermochemistry

2.Numerical Method

3.Transport Process

4.Organic chemistry (Biomolecule)

5.Ethnic Relation

6.Islamic Institutions

7.Lab Fluid

8.Lab Thermodynamic & Material

~~mereka2 la akan aku perangi habis2an untuk sem4…

disini gak aku lampirkan kalendar akademik untuk semester 4 bagi semua Mahasiswa UTM..

..sesi(2010/2011/02)..

UTM

harap2 sem 4 yang bakal aku lalui nanti akan membawa lembaran baru ke dalam kehidupan aku….

setakat ini dulu untuk entry cincai-cincai…

akhir kata

~~ tetapkan matlamat anda sebelum melangkah tapak yang pertama…

~~jangan lupa matlamat anda bila di tengah2 perjalanan..

~~ikuti jejak langkah budiman2 beriman…

~~niat lillahitaala…

Khabar angin

~~dengar2 kata semua cuti IPTA akan diseragamkan pada tahun depan…ni aku xtau betul ke x..aku xjumpe sumber yang sahih lagi…kalau betul la…aku sokong 99.9%..hehehe…ley la aku jumpa lama sikit member2 aku yang menuntut di UIAM…

Wasalam…

2 comments:

Cikgu Akim said...

samala kita Azim..sem 4 nanti kena lebih fokus!

r2!m5!5 said...

ye betul2...all da best akim...

Post a Comment