BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 11, 2010

2 hari yang lepas…08/12/2010

…08/12/2010..hari pendaftaran adik aku ke UIA, Gombak..

…tahniah dan syabaz diucapkan..congrat2…jadilah mahasiswa yang baek ek…contohi abg kam0oo…ahak3s…poyo tul…

..tepat jam 9.00pagi,kami 2buah kereta meluncur laju masuk ke kawasan Universiti Islam Antarabangsa…huh…kali kedua datang sini…waaa…mmg cantik r pemandangan kat situ…

..masuk2 terus cari Marhalah Asma’…kerana adik aku kene daftar kat situ…kat UIA diorang xpanggil kolej..tapi panggil marhalah..kalau kat UTM,kami still gune Kolej…semua nama marhalah di beri berdasarkan tokoh2 Islam zaman Rasulullah s.a.w…kalau kat UTM nama kolej berdasarkan nama tokoh melayu…kat situ da nampak perbezaan antara University yang islamic ke x..betul x?..

..erm..proses pendaftaran xde la memakan masa yang lama…tp ad la gak kene menunggu..haha..mase tu teringat plak aku mase pendaftaran aku kat KMPh dan UTM…huh...bedebar dan cuak gak mase 2…tentu adik aku pun merasai benda yang sama…

..selepas semua proses pendaftaran selesai…aku xlepaskan peluang untuk ronda2 UIA…haha..suka plak aku bla melawat campus orang lain ni…dalam mase 5 hari ni aku da lawat 3 campus termasuk UIA..2 yg lain tu UM ngan KUIS..semua hebat2…cakap pasal ni…rindu plak aku kat UTM..ahak3…

..Lancer kamera aku xberapa berfungsi…so, xde gambar menarik aku nak postkan..ade la sikit…ni jew…

uiagombak (1)uiagombak (2)uiagombak (3)uiagombak (4)uiagombak (5)uiagombak (6)

akhir kata~~

~~selamat menjadi Mahasiswi UIA..

~~selamat menjalani campus life yang mencabar dan menyeronokkan…ahak3..

~~ape yang penting MIND SET…

 

3 comments:

Edy Cenna said...

congratez!!
smoge adik ko bleh adapt suasana student degree..
gud luck!!!

r2!m5!5 said...

haha...nt ak sampaikan.,..

Kei Hiroki said...

uia memang cntik..hehe..sume biru..
tp malangnyer sekarang dah buruk sikiitt..sikit la..haha

Post a Comment