BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 2, 2010

After exam…

SEBELUM dan SElEPAS balik…cam biase..setiap akhir sem..kemas semua barang2 kat dalm bilik…huh…berhabuk…situ sini…nota2 smua tuk sem3 aku da compilekn dalam satu kotak…huh..byak gilerr…nanti nak bagi junior…sowi ek adik junior…aku malss nak susun nota ag…korang pndai2 la sussun sendiri t…semua barang2 dalam bilik kene masukkan ke dalm locker…ntah la knpa..bla akhir sem jerr kne wt cmni…tp mmber aku campus lain pun kene wat perkara yang sama…sabar jer la…lumrah campus life…huhu…tapi kat UTM kami kene sewa bilik untuk simpan barang dalam locker…bayaran tuk sewaan sebanyak RM1 sehari…huh..cam sikit..tp bila da darab ngan hari2 cuti selama 26 hari…kan banyak tu…kedekut tul pihak kolej ni…nak cari duit dengan cara camni…aritu harga sticker moto aku pn mahal gak…cuba banyangkan…sticker motor yang kecik dan hodoh tu berharga RM16…mahal gilerr…tu kalau moto…kalau kereta…2x ganda dari harga tu…huh…mmg xpatut…nk x nak…kene la gak ikot peraturan..nanti x pasal2  plak yang kene saman…hidup kat campus camni boley bankrup pelajar…adoiii..

lepas semua barang da kemas..aku kene settlekan pasal moto plak..ak terpaksa kene tinggal moto tu kat utm..xkan nak bawa moto balik dari utm ke KB..ntah sampai ke x…boley patah tulang aku lu tunggang moto lama2…lepas semua da settle aku bersiap untuk balik…kali ni balik KL dulu…sebab ada hal..lu balik KB pun aku kene datang KL balik…so, mak aku suh duk KL dulu..umah abg aku…xyah ngada2 nak balik…kali ni aku balik berteman..tumpang kereta edy..haha..tapi kebiasaannya balik nek bas sorang2..Sad smile

JUTAAN TERIMA KASIH diucapkan kepada Edy kerana sudi tompangkan aku…kesian aku tengok die..mesti penat giler…drive sorang2…aku plak sedap2 duk rilex2…adoi…sowi ek edy…kami bertolak dari UTM lebey kurang kul  1.50pm..sampai KL dalam kul 7pm lebey..huh..aku xde la penat sangat..tp driver …….xtau nk letak perkataan pe..BTW TQVM EDY…ko driver yang terbaek…huhu..

skun ni duk umah abang aku…tgah tunggu family aku dar KB…mak aku cakap nk datang sini 5 atau 6 Disember ni…tapi xtau la..bosan la plak…xtau nak buat pe…so keje aku tgk movies n online je la…nasib baek aku sempat copy citer dari external HD edy n malaon..huhu..malam tadi da nk stat tengok..tapi ase mengantuk la plak..lepas borak2 ngan akak n abang, aku terus tido..huh..nikmatnyerr tido..pastu bangun pagi pergi hntar akak  ipar aku p skolah sri bangsar..sebab die kene jadi pengawas peperiksaan SPM..pastu p hantar akak aku  kat kelang plak..sebab die ad krusus kat sane…huh..penat gak kehidupan seorang cikgu ni..aku ingat lu cuti skolah..cikgu2 dapat rehat kat umah..tp..bnyak plak halnyerr…adoi..same la ngan akak aku yang sorang agi ni…pensyarah..agi penat..dak cuti semester pn banyak keje…ak xtau la..nk mintak cuti pun susah..ni la khidupan keluarga aku…semua bz dengan perkara masing2…tyme rayer jer boley jumpe ngan semua…

aku ase setakat ni dlu..ln kali aku citer pasal family aku..

akhir kata~~

setiap kejadian ade baek dan buruknyerr…

wasalam..

DSC02152

..gamabr hiasan..

DSC02163

..gambar hiasan..

0 comments:

Post a Comment