BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 30, 2010

HUREY!!!!..

hurey3!!..Astagfirullahalazim..Alhamdulillah dlu bru hurey..

Alhamdulillah..final exam mode da berakhir.ia bermakna tamatlah sudah semester 3 aku di UTM..huhu..gembira dalam sedih..exam tadi diakhiri dengan paper energy balance…waduh…ad satu soklan 2 aku xtau nk bt camne…tp sebab pikir nk abehkan exam cepat2..aku buat selamber jerr..aduh..ni gara2 psychormetric chart yg bercabang2 situ sini…pening aku…nk jawab pn sakit..kertas energy balance itu tamat pada tepat kul 12pm waktu UTM selepas 3jam berlansung..da2…mlas da nk pikir pasal exam agi…skun ni pikir nk bt pe lpas ni…let me think 1st..huh..pe ye…tgk la dlu..yg ptg round2 malaysia dlu..heeee…skun ni kene kemas barang2…masuk locker…huh.mls tul nk mengemas2 ni…esok balik KL dlu…umah abg aku…pastu br merancang pe nk buat…

akhir kata

~ak xtau nk buat pe malam ni…

 

images1

0 comments:

Post a Comment