BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 25, 2010

RM59.90

Isi masa lapang dgn kira duit syiling..huh.aku baru penat kira2 duit syiling dalam tabung aku buat kali kedua sebelum nak tukar ke wang kertas…huhu…banyak gak upernyerr…igtkan sikit dari sem lepas..sem ni ak berjaya menabung sebanyak RM59.90..hehe..banyak ape..boley la lepas beli tiket bas utk balik KL nnt..tapi xdpt cecah ag angka RM60…ish…mane aku nk cari sposen ag ni..td rata2 aku cari sposen utk cukupkan RM60.00…skun ni baru tau…betapa bernilainyer sposen dalam idup kita…haha..poyo btul…da la…setakat ini sajer coloteh tuk arini…study3…hehe..

akhir kata~~

jom sama2 kumpul duit syiling agi sem depan…kita bertanding sape yang paling banyak…he3…aku ase epy plak bila menabung ni Smile…sebab dgn duit syiling aku dapat RM kertas…jom menabung!!~~salam

DSC02117

Sebelum Kira

DSC02149

Setelah penat menyusun..ahak3s..cube kira..lu lebih bgtau…setiap satu tu bernilai RM1..Smile

DSC02150

duit syiling yang sesat..

 

entry kali ni dicoret apabila penulis sangat B.O.S.A.N…..Smile with tongue out

0 comments:

Post a Comment