BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 16, 2010

Esok Rayerr…!!!

Ermmm…esok Aidiladha versi 2010 akn melabuhkan tirainya menandakan lembu2 bakal dikorbankan…hehe…sayu di hati bila bangun pagi tadi surau berdekatan umah aku da melaungkan takbir rayer…tekejut n heran gak…aik da rayerr ke??nape awal subuh da takbir…ak tnya mak aku…mak ak ckp tok Imam suh takbir awal2…sbb tnda ingatan kita kepada kebesaran Illahi…kan kalau Aidil adha kta mmg  digalakkan utk takbir stp kali selesai solat sunat takbir…dapat pahala sunat plak tu…tp stahu ak sunat bertakbir adalah selepas solat sunat hari rayerr aidiladha…tp ln plak tok Imam ckp thn ni…emm ntah la…may be ak pengetahuan ni baru sampai kat aku kot…

esok da rayerr…tp, mane la anak2 sdare  aku ni….semua xnmpak batang hidung pn…rndunyerr ak pd anak2 sdare aku ni…tangisan dan gelak ketawa mrk sgt2 la dirindui…hehehe…skun ni aku da ade 6 orang anak sdare…ramaikan…meh ak perkenalkan sorang2 mengikut ranking…

DSC004130

1.  Irfan Bin. Mohamad Hafizee

IMG_0273

2. Afifurahman Bin. Mohd Bukhari

<KENOX S630  / Samsung S630>

3. Irdina Bt. Mohamad Hafizee

DSC00066

4. Muhammad Ammar Bin Mohd Bukhari

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5. Aufa Madihah Bt. Mohd Naim

DSC00023

6. Atiqurahman Bin Mohd Bukhari..

 

Cepat la balik…cian ayah zim tunggu ni….nt boley ayh zim bw p jalan2…hehehe…Tuk Bah n Tok Ma da siap sedia nk sambut ni…tok ma tgh masak best…cepat la balik……

1 comments:

maksedarabudakbudaktu said...

Nama anak sedara sulung x lengkap. perbetulkan.

Post a Comment