BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 24, 2010

Berlalunyer OC…

Alhamdulillah…semalam selesai sudah aku menduduki exam OC… Organic Chemistry.iaitu subject favourite aku…huhu…I like OC…sedey plak OC da abeh…poyo plak aku ni..haha.. xpe2…next sem ad OC 2 plak…hehe..harap2 aku dpt lecturer best gak…cam Lecturer Oc aku skun ni…Dr. Bakri Bakar…sgt baek dan peramah…aku suka sgt bla lecturer yg bersemangat mengajar..br bersemangat aku nk blajar…haha…tp bkan maksud dan niat  aku untuk cakap lecturer aku yang lain xbersemgt mengajar…semuanyer aku hargai pengorbanan dan jasa serta ilmu bakti yang dicurahkan kepada aku…jasamu tetap dikenang sampai bila2…lecturer aku untuk sem ni :-

~~DR FARIDAH MUSTAPHA ajar subject Differential Equation..

~~DR. BAKRI BAKAR ajar aku Organic Chemistry…

~~DR. ABDUL  HALIM B. MOHD YUSUF ajar aku Fluid Mechanics dan juga Penasihat Akademik aku di UTM sepanjang lapan sem...

~~MADAM ERARICA SALLEH ajar aku Energy Balance…

~~MISS SYAZWANI ABDUL RAHMAN ajar aku Advance English..

~~DR SHAHRI ajar aku Effective Communication…

dan akhir sekali

~~ KAPTEN YUSRAN yang ajar dan bimbing aku dalam Kelas KOQ Tracking….

xlupe jugak kepada PROF MADYA DR KHAIRIL ANNUAR ARSHAD  merupakan lecturer aku untuk sem1 bagi subject calculus…tapi kami selalu contact sampai sem ni…huhu…

RIBUAAN TERIMA KASIH diucapkan KEPADA SEMUA LECTURER2 aku yang pernah mengajar aku….hanya ALLAH yang boleh membalas JASA DAN PengOrbanaN kalian…

akhir kata

~~ aku nak sambung study mechanic fluid plak…29/11/10 ni exam…Energy balance(30/11/10) xsentuh agi..adoiii…kedua2 subject ni menguji ketahanan mental dan fizikal…keimanan pun ya jugak….he3…

0 comments:

Post a Comment