BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 14, 2010

Sempurna 3papers…

Alhamdulillah…ak da sempurnakan 3 papers utk fnal sem ni…iaitu subjek Advance English,Effective communication dan Differential equation…huh…da lpas da 3 paper…ade agi 3 paper…semuanyer lepas rayerr….

23Nov Organic Chemistry

29Nov Mechanic Fluid

30Nov Energy balance

ni semuanya subject yg 3crdt hour…tuff r gak…huh…mmg nk pecah r otak..tp kene sabar sat ag…azim msti boleh!! huhu…pujuk diri sendiri…

esok aku akn blik KB…huhu…tp kali ni balik rayer kne bw buku…hehehe…da la buku2 utk 3 sbjct yg akn dtg ni tebal2…sempat ka ak nk stdy ni??…ermmm…insyaAllah..ak akn cube cr mse terluang utk study t…haha..~~harap2 la..tp rye pertama x kot..ak da rserve utk smbelih lembu t…hahah..…skun pn da ade mmbe ak yg jmput p open house kt umah die rayer prtama t…ermmm…da lama xjumpe saiful hafiz..setahun lebih kot…aritu tba2 kol aku suh p umh die..huhu…InsyaAllah aku akn pegi.. lu ad rzeki sampai r aku t umh die…n da lama gak  xkumpul dgn koga ramai2..~~padahal br aritu bkmpul mse ryer aidulfitri..haha

tapi rayer aidiladha lain sikit…kali ni bkmpul sbb nk sembelih lembu…mesti best bla jmpe ramai2…tp ak xsure ag abah ak nk tumbangkan lembu kat ne…sme de kt kwsn umh ak atau umh nenek aku…pape pn ak xkisah…kt mne2pn ok…

lbih kurang 18jam dr skun aku akn nek bas…huh…brg2 blum packing ag…so, skun ni aku nk mnysun nota2 yng nk bwk blk bersama…

akhir kata

~~xsabar nk habiskn cpat2 final exam ni…bikin kepala gue nk pecah jerr…

~~xsabar gak nk balik umah…huhuhu…

0 comments:

Post a Comment