BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 4, 2010

happy Birthday ina..

4 December2010hari ni Birthday anak saudara aku…Irdina..huh…da besar da…selamat meyambut ulang tahun yang ke-2..hehe..baru yang 2tahun..masih panjang lagi perjalanan hidupnya…emm..moga2 ina akan jadi seorang budiman suatu hari nanti…hehe..a.zim  doakan..kepada anak2 saudara a.zim yang lain, a.zim mintak maap ek…sebab xsempat nak muatkan ruangan khas dalam blog ini…nantila..tunggu tahun depan plak yer..jangan kecik ati yer..haha..macam la anak2 buah aku da pandai baca blog…kakaka…mane la tau nnt diorang akn ziarah blog aku suatu hari nanti..haha…sesungguhnya kehadiran irfan,afif,irdina,ammar,aufa dan atiq menyerikan lagi kebahagian family aku…

sambutan bufday dina yang ke –2…

DSC02177

…kek birthday ina..2tahun..

DSC02174

…inila irfan dan dina..

DSC02180

..yummy2…makan pizza dan ayam KFC..huhu…jangan jeles..

akhir kata~~

~~selamat hari lahir jugak kepada kawan2 ku.. kepada afiq dan syakira hepy birthday ek…smoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..

~~x lupa jugak kepada Dr. Bakri…lecturer yang ajar aku organic chemistry kat UTM..semoga panjang umur,murah rezeki dan success dalam bidang yang diceburi..

~~semoga Allah merahmati kalian..

0 comments:

Post a Comment