BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 2, 2010

Perubahan pada blog. aku…

Alhamdulillah…sudah hampir setahun aku menjadi blogger…bermula dengan bulan Febuari tahun ni hingga la sekarang…walau bagaimanapun aku sedar banyak kelemahan tentang penulisan aku dalam entry2 yang lepas…bukan sengaja..tapi memang da itu kelemahan…biasa la..aku hanya insan kerdil yang baru berjinak-jinak dengan dunia blogger…xsampai agi masenyer untuk menunjukkan taring yang sebenarnyer…disebabkan ade masa terluang…aku mula berfikir untuk memperbaiki dan membaik pulih blog ni supaya ia kelihatan lagi ceria dan menarik perhatian para penngemar membaca blog…setakat ini, hanya ini dulu aku dapat update blog aku..actually xbanyak perubahan pun…macam biasa..xde la sehebat para senior blogger…Kepada para follower aku…aku ingin meminta jutaan terima kasih di atas sokongan yang diberi..dan harap maaf jugak..kalau aku telah membuat korang ase semakin meluat baca blog aku…lagi2 xdapat nak beri comment pape kat setiap entry yang aku post..

sekali agi…syukur Alhamdulillah..setelah lama aku selidik kenapa ruanggan coment aku tidak berfungsi…baru  skun ni aku tahu sebabnyerr…sebenarnyerr ade kesilapan teknikal semasa aku menukar loyout (backgroud blog ini dulu) kat HTML...skun ni ruanggan coment aku sudah berfunggsi macam biasa…sila beri comment dan kritikan membina kepada aku…harapan ini ditujukan kepada semua f0llowers setia blog aku…

Aku ase setakat ini dulu entry kali ini…

akhir kata~~

setiap orang ade kelebihan dan kekurangan masing2..

wasalam

2 comments:

Edy Cenna said...

haha.congratez..
nice renovation..

r2!m5!5 said...

tqvm...baru skun ni ko wish...

Post a Comment