BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 12, 2010

Mode:Berharap

da 2 hari channel rjeng.fm xkeudara..ahak3s…tp terasa macam da berhari2..ntah la..sejak semalam asyk moody jerr…xdek mood nk menekan2 keybord…ni gara2 result da kuar r ni…banyak perkara berlegar2 di benak fikiran aku…huh…ase nk makan jer semua makanan yang ade…arini da bape pinggan nasi aku makan..asyik laporr jerr…adoi…sblum official result kuar,aku harap ade sinar perubahan pada result aku..mode:berharap…

arghh…malas da nak pikir pasal result…bek aku fikir memory2 yg best2…ermmm…pe yer aku nk pikir..

owh ya..aku br dpt idea..sebelum aku balik umah(dari KL-KB), aku ade pergi satu tempat..huh..mmg best r tempat ni…

IMG_1815IMG_1824IMG_1864

DSC02214DSC02225DSC02226IMG_1840

 

IMG_1843IMG_1870IMG_1875

IMG_1876

Tahukah anda ape tempat ni…ini ialah I-City..pernah sampai x kat sini??taukah anda dimana terletaknya taman lampu ni??

kpd yang xpernah sampai ke tempat ni..aku suggestkan korang pergi la nikmati sendiri keindahan I-City yang terletak di syekyen7, Shah Alam…kalau korang lalu federal highway untuk ke klang, korang akan lalu Icity…jangan lupa singgah ek kalau lalu kat sini..huh..mmg best kalau dapat pergi ngan family or kawan2..jangan lupa bawa orang yang tersayang sekali…

akhir kata

~~ak da sampai umah (selepas smggu ronda2 KL)…xtau nk buat pe selain on9 n tengok TV…

~~Aku harap ade perubahan pada result final aku,,,harap sgt2..

~~InsyaAllah, suatu hari nnti ak akn bw kekasih dihati  ke Icity…huhu..Smile with tongue out

~~rjeng.fm mungkin xkan ke udara dua tiga hari selepas ini…ade kerja yang penting perlu disempurnakan…harap maklum

Wasalam..

 

4 comments:

r2!m5!5 said...

entry tertunda...

tiQah said...

i will always remember your word...
he3...

r2!m5!5 said...

pe ye...da lupa da...haha...angan arah...:P

tiQah said...

ntahlakn...
pe yek???


sengal!!!

Post a Comment