BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 28, 2010

panas2…

huh…ape la rjeng.fm nk mengarut kali ni…tajuk entry panas2..bikin panas jer orang diluar sana..haha..panas betul kew cerita yang nak di utarakan ni…haha..

kepada sesiapa yang xsuka entry panas2 ni sila berhenti baca sampai sini sajer…harap maklum…

harini hidup aku asyik panas jer..haha..dari bangun tido sampai sekarang still panas..sentuh dahi panas,cuaca panas, laptop aku panas..sebab terlupa nk off malam tadi…nasib baek xmeletup..haha.huh..hembusan nafas pun panas…tapi air kat bilik air sangat la sejuk pagi tadi..huh…aku terpaksa mandi air panas…untuk mengelakkan penyakit lain plak timbul…sebab suhu badan aku sangat xstabil skun ni…erti kata lain aku sedikit demam sejak dua tiaga hari ni..kata arwah cikgu sains form3 dulu…sebenarnya bagus kalau kita tahan demam…sebab kita akan menambah antibody serta meningkatkan sistem imune tubuh badan kita…tapi ape yang penting…jangan cepat nak mengalah ngan demam kura2 camni…kene tahan dan mindset paling penting… jangan mudah nak ambil ubat2an…sebab semakin banyak kita makan ubat…semakin badan kita immune dengan ubat…lama2…ubat yang dimakan xakan bagi apa2 kesan kepada kita…tu la nasihat arwah cikgu sains aku mase form 3 dulu…kalau anda2 seorang yang budiman sama2 kita sedekahkah Al-fatihah untuk arwah cikgu aku yang telah meninggal dunia semasa kami nak jawab last paper untuk SPM 3tahun yang lepas…

al-fatihah…

ermm..aku ase lama benor xupdate blog ni..mood untuk menaip sejak dua menjak ni menurun dengan mendadak…ermm…ntah la kenapa..tpi boleh dikatakan setiap hari gak aku luangkan masa untuk membaca blog orang lain…huhu…semakin hari semakin indah dunia blogger ni…huh…banyak benda menarik setiap hari yang menjadi hidangan minda aku…best2…sangat2 suka…hehe..

tapi pencarian blog rakan skolah dulu masih lagi terkapai2..sebab aku just jumpe berapa kerat jer blog rakan skola yang sama batch ngan aku dulu…amaklum la,skolah aku dulu semua pelajar adalah lelaki..mungkin masih ramai laki-laki di luar sana xminat dengan dunia blog…ermm…ntah la betul ke x sangkaan aku…tapi semakin hari semakin ramai jer penulis blog yang aku jumpa adalah lelaki…

ni aku link kan antara blog2 skullmate dulu…semua mantap2..

http://khairulzamri.blogspot.com/

http://munzirblog.blogspot.com/

http://perisai-mahkotasufi.blogspot.com/

http://ecsenius.blogspot.com/

akhir kata yang x berkata…

~~sesungguhnya sakit ialah penawar bagi dosa..try layan lagu muhasabah cinta…best giler..terima kasih kepada orang yang suggest lagu ni kat aku dulu…heeee

~~hari ni 28/12/2010..lagi xsampai 96jam tahun 2010 akan berlalu pergi..sedih..tapi, walau macamana sekalipun hidup ni kene teruskan..betul x?…

~~official result belum kuar agi..masih menanti2…huh...penuh dengan harapan…

 

2 comments:

Edy Cenna said...

sian..demam ek..
xlame lg nak start dah sem.
moge cepat sembuh..amin..

r2!m5!5 said...

amin...sikit jer...hehe...

Post a Comment