BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 6, 2010

Bio-Disc

 

Umum mengetahui air merupakan compenent penting dalam tubuh badan..penemuan teknologi baru nano dikenali sebagai bio-disc yang kini sedang berada di pasaran tempatan memberi peluang kepada pengguna untuk menikmati air bertenaga.

Bio-disc yang berupa sekeping kaca bulat ini telah diasaskan daripada 13 jenis mineral yang berteknologi tinggi untuk kesihatan tubuh badan. Bio-disc ini bukan sahaja berfungsi untuk menyeimbangkan ritma tubuh badan, meningkatkan kandungan oksigen dalam sel-sel darah,  mengurangkan kadar tekanan malah dapat melazatkan makanan serta melewatkan proses penuaan….

Biodisc ini direka dengan menggunakan teknik kejuteraan khas  dengan bahan galian semula jadi... bila dikatakan bahan semula jadi, ia disepadukan dengan kaedah pelakuran atau fussion untuk menghasilan medan tenaga yang positive..

ape yang menarik perhatian aku…apabila kita meletakkan sebotol air biasa berukuran 500ml diatas biodisc, hanya 20 minit air dalam botol itu akan mengeluarkan chlorine dan di charge dengan serta merta menjadi air yang bertenaga..Bio-disc adalah satu produk yang jarang didengar oleh pengguna tetapi penggunaannya memberi banyak manfaat kepada kehidupan.

 

images

………………kaca bulat ini diberi nama sebagai Bio-disc……………………

 

2

………………………benda ke lapan ajaib didunia…………………….

 

dr_ian_biodisc

………………………..pencipta Biodisc, Dr. Ian Lyon………………..

images2

Bio_Disc_Page_1

biodisc_how

biodisc_use

 biodisc_suggestedApp

0 comments:

Post a Comment