BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 27, 2010

ex-r0Omate…

aku bru je cterr pasal nk brsingle sem dpan…td bkak FB…ad org add aku…igt ke sapew??upe2nyerr roomate aku ms kt mtrik dulu…ZUL…. zul3….da lama xdgr brita die…da maju skun ni….roomate ak yg sorg ni, pndiam orgnyerr…ak xknai lame ngn die…sbb die msuk mtrik kjap je…pas tu trus cabut….tp dlu penah la gak makan sme2, solat sme2….hahaha….lpas die cabut dr matrik….sayu plak aku…mane xnyerr…da xde org kat tepi katil aku…huh…down gak ak mse tu…sbb time 2 ramai yg kuar mtrik…diorg ckp mtrik susah…aku igt ag…aku kol ayah aku…suh die bt surat rayuan untuk masuk USIM…tapi,kene marah….hahaha…ayah aku suh abizkn matrik dlu…jap je aku ase cm2….lpas smggu dua…ok balik….hahaha….lpas ak teliti niat ayah aku…so,aku rela teruskan program matrikulasi satu tahun…mmg r ms kt mtrik dlu ase smua ssah…tapi da lpas mtrik ase nk blaja balik jerr  kt situ….mmg byk knangan indah aku kt  matrik…huhuhu….bla igt2 balik mmg lucu…semua pahit,manis,masin smua aku telan….ala satu taun je pown….ALhamdulillah….disebabkan aku dgr cakap abah dlu…aku skun ni da bgelar Mahasiswa…he2…sedih,pilu,sayu smua ade ase bila teliti balik pejalann idup aku sampai la skun ni….smuanyerrr aku bersyukur….kerna aku xsangka aku da jadi aku yang skrg….ALHAMDULILLAH….

akhir kata…

kejayaan hari esok bermula dari saat pertama…..

Post a Comment