BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 27, 2010

L24

huhu…Alhamdulillah….ak bru je check maklumat kolej utk sem 3…tup tap…blink3…hehe…td mse nk check…tkejot aku…nama fakulti aku da ilang…rupe2nyerr fakulti aku da tukar nama…dulu FAKULTI KEJUTERAAN KIMIA DAN SUMBER ASLI…tapi sekarang da tukar kepada FAKULTI KEJUTERAAN KIMIA…huhu…pasni da x gagap la nk sebut singkatan nama fakulti aku…hehe…dulu FKKKSA tp skun ni da jd FKK….janggal plak…tapi lama2 bese la tu…

huh…pasni aku duk bilik single…best ke x…ak pun xtau lerr…sbb sblum ni asyik share bilik ngn org jerr….kat umah pun kene share ngn adik…xpenah ag lorr duk blk single….ha3…<<tekenang aku bilik2 lama yang penah aku duk…ahak3s..da xde roomate la pasni…>>

lpas check kolej..aku check fee plak……aku tekejot bla ak check hostel fee….huh…banyak tul beze ngn blik double….dulu…mase nk apply aku dah kira…tp xde lor beze die mlampau cmtu…huh…xpe la…reda je la….haha…xgune nyesal…btul x???

wsalam…

xsmpai 2minggu dr skun ni…semester 3 akn bmula….

Post a Comment