BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 24, 2010

21 Ogos 2010

Sekali lagi Ucapan takziah kepada ahli keluarga Syarifah Abdullah yang baru sahaja kehilangan ketua keluarga. Ayah syarifah telah meninggal dunia pada jam 3ptg 21/08/10….

xsampai dalam mase 24jam, skali agi aku dikejutkn dngn berita kmatian….kali ini berita kematian ayah kepada senior aku SKB iaitu Ayah kpd Syarifah…Walaupun aku tidak knal siapa arwah lagi2 jumpe…aku tetap rase diri aku kehilangan sorang demi sorang….adakah ia satu petanda?? bila pikir2 balik…bnyak lagi perkara yang belum aku settlekn kat dunia ni….nk tulis blog ni pun aku rse takut…Memang…Ajal, maut di tanggan Allah…kita jerr yg perlu bersedia utk menemuainyer utk menunjukkan smua amal ibadat kita selama ini…

Akhir kata….so, ruangkanlah mase kita dengan perbanyakkan mengingati mati….~~nasihat kpd aku sndiri….

Post a Comment