BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 31, 2010

Hari2 sebelum balik Rayerr

Rayer o rayer… lagi xsampai sepuluh ari kita nak sambut aidilfitri…tut tap…da masuk sepuluh malam terakhir….iaitu terdapat satu malam yang mana kalau kita mendirikan malam itu ia seperti kita beribadat 1000 bulan….itu la malam lailatulqadar…same2 kita rebut peluang keemasan ini….selagi ramadan belum berakhir…pintu syurga tetap dibuka untuk ruang2 jiwa yang ingin bertaubat…tapi janganla kita bertaubat lepas tu buat balik pekara asal…ish2…~nasihat pd rakan2 n pada diri sendiri….

huhu….ujung minggu lepas memang aku pegi jalan2 sakan ah….asal nak study…konon la….ajat dihati nk habiskan kerja sebelum cuti ni cepat2….tapi mood rayerr menjadi catalyst utk aku terus leka dengan haluan dunia…

Pagi Sabtu-

asal dedy ajak aku pegi jusco tebrau…tapi dsebabkan xtau jalan…tukar plan pegi PLaza Angsana…kitorg ramai2 outing dengan pancuan 4 roda dedy…."alza”…ni smua rancangan aizat…aizat nak beli jeans…n kperluan rayer yang lain… aku follow jerr….sjer nak jalan2….sbnrnyerr xnak kluar….sbb nnt kering ar poket aku….dsbbkan nafsu belajar pd ketika tu mmg pada tahap teramatlah kritikal….aku ikot dieorg…ntah knape…jiwa asyik mronta2 nk kebbebasan….ish3….nafsu dunia semata2….

kat plaza angsana…..perghh…..ramai giler2 orang kat sane….maklum la…rayerr nak dekat…lagi2 ujung minggu….smua family bpusu2 kuar beli barang2 kpluan rayerr…teringt mase kecik2 dlu….shoping rayerr ngn family la yang paling best….ramai2 kua… ngn akak2 n adik2 aku….huh….tpi skun ni…zaman da beredar…..kali ni kuar ngn kawan2 aku iaitu clazzmate aku yg mcm saudara2 terdekat aku sendiri…..best2….hahaha….enjoy r…. terubat jiwa aku….lagu rayerr asyik silih beganti kat plaza angsana membuatkan bahang rayerr semakin membuak-buak….ahak3s….xsabar nk balik rayerr…

~~lagi tinggal 3hari lagi aku nk balik…

DSC_0028

..suasana kat Plaza Angsana…

DSC_0002

..Testing camera Nikon Faizul kat tepi reject shop…  

 

DSC_0030

….Rehat seketika di kedai karpet Jaker Trading…

 DSC_0036

…Mak oiii, pelbagai aneka biskut rayer spnjang jalan….

 

DSC_0039

…Setelah penat dan kehausan yg teramat2…

DSC_0009

…hafiz dgn dgn promoter (fizi n syamsul)…

 

Akhir kata ~ jom balik rayerr….hoho balik kampung….

Post a Comment