BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 27, 2010

SELAMAT PAGI UTM…

Alhamdulillah….bernyawa lagi aku hari ni…..hari ni lain dari yang lain…ntah knape…tba2 mood aku tersentuh….rase cam serba xkena…tadi tepat jam 4.30pg aku bangun sahur…cam hari-2 yang lain….makan roti n minum air kosong jerr….aku ase tu da lebih cukup da…kalau nak comparekan dgn saudara2 kita di tebing barat yang hari2 sentiasa dalam keaadan ketakutan….bangun sahurase cam mood xberapa ok…lpas sahur aku xtido…biasenyerr tdo…tp dsbbkan kerja energy balance xsiap n assamnt bi pn blum wt last check aku stay sampai skun ni…skun ni jam tngan aku mnunjukkn jarum 7.37pagi…kul 8.00 pasni klaz BI…lps bi, EB…klaz arini abeh kul 12…biase la ari jumaat….

oh ya x ya…ari ni Birtday member aku…HELMIEeidul illaj ya sodiqi…semoga dirimu dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa di bawah payung rahmat Allah….moga2 ari2 mendatang kita dapat infaqkan diri kita kepada lebih dekat lagi denganNYA……

tup tap…skun ni da masuk ramadan yang ke- 17….ni adalah tahun ketiga aku berpuasa kat perantauan…masuknyerr aku puasa berjauhan ngan family aku…hari ke 17…termasuk hari ni…da hampir 2 bulan xbalik umah…bahang eidulfitri pun da terasa sikit2…haha…

k la…aku ase setakat ni dulu yang boley aku tulis….sbb jam aku da 7.47am…

akhir kata….senyum sokmo!! : )…aja2 fighting!!!

Post a Comment