BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 13, 2010

Alhamdulillah…

#Seperti title di atas…syukur…wndows live writter aku da ok balik….

#tut tap…da seminggu aku kat UTM…tapi baru 2 ari pegi klaz…huhu…semester3 da bermula…nampaknyerr kali aku harus rancang strategi lebih awal…agar aku dapat menempuhi semua Test,quiz n final dgn jayanyerr….InsyaAllah…

#huh…pasni…da bz r…da xde mase nak maen2 lagi…hahaha…kali ni kena struggle btul2…ni asyik dapat rsult yang cukup2 makan jerr….huh…xnak la peristiwa lalu berlaku balik…harap2 aku dapat score setinggi-tingginyerr….

#satu ag permintaan aku….aku arap kawan2 aku kat blok baru dapat tolong aku dalam semua aspek…InsyaAllah…sama2 kita kecapi kejayaan dan kebahagiaan bersama…..jika kita bersama ALLAh…Allah juga akan bersama kita….

#apa agi aku nak tulis ah…oh ya…minggu depan semua dak taun 2 kos aku terlibat  menghandle camp tuk dak taun satu…tapi skuni…ade masalah tempat…arap2 pengarah program,fizi dapat handle sebaek2nyerr…

#aku ase xterlambat agi aku nak ucapkan selamat datang n Ahlan wa Sahlan wa marhabanbikum kepada junior2 bioproses..(SKB)…selamat belajar dan selamat menempuhi alam mahasiswa….

~akhir kata…bijak berfkir menjadikan kita lebih matang dan lebih menyerlah….so, fikirkan ape tindakan kita hari2…wassalam…:)

Post a Comment