BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 28, 2010

Menuju ke puncak…

aik…pe plak tajuk aku kali ni….ha3…sebenarnyerr aku tgh kekeringan idea nak tulis blog…sudah berminggu2 da x update…disebabkan aku terlampau busy yang teramat sangat di saat2 akhir ni….agipun nak online kat bilik xde line…berukband xde…wifi xsampai…terpaksa la pergi merempat kat fakulti…ni aku baru jer abiz klaz KO-Q…sem ni aku ambik trecking…huh da lama x tracking..mengimbau kenangan2 lalu…semasa tracking menjejaki kaki gunung tebu di terengganu dan meredah hutan rompin semasa kem kelab reakreasi KMPh dulu, bemalam di puncak air terjun berkelah di maran,pahang…..best2…aku xkan lupe kenangan indah itu….ag pun sebenarnyerr aku jarang join outdoor game…tapi kalau join rasa excited terlebih plak…sampai xnak balik…kaka….ye ke??….emmm…citerr pasal outdoor game ni…aku baru je lepas handle satu program untuk dak first year kos aku…<< BIOSS REFRESHMENT CAMP 2010>>….asal nak buat kat mersing…tapi disebabkan Yang Teramat Mulia Sultan Johor berkenan untuk mencemar duli ke UTM, maka aku  terpaksa menjalankan program ini di sekitar UTM sahaja…walaupun dalam kampus semua dak 1st year enjoy jerr….aku pn turut enjoy….hilang segala masalah yang bertubi-tubi keatas aku dan member2 aku yang lain sebelum hari program….program yang dirancang 3 hari 2 malam itu terpaksa kami pendekkan menjadikan ia 2 hari satu malam….selesai program….aku epy…huhuhu….antara aktiviti yang paling best dalam camping dak 1st year ni ialah berkayak…ni la 1st time aku mendayung kayak…ahak3s….best gilerr….walaupun penat dan tido xcukup…aku tetap bersemangat nak maen kayak walaupun sinaran matahari terik….lama plak 2 aku maen….lenguh tangan aku dibuatnyerrr….tapi best….huhu….

..…we are unite…..

~terima kasih semua kerana berjaya menjadikan camping ini meriah..~

gambar hiasan…ahak3s

berkaitan dengan tajuk kali ni….aku berikrar sebagai student UTM akan mendokong Cita2 aku dan hasrat aku ke tahap yang lebih tinggi serta memanfaatkan peluang yang ada dengan  sebaik2nyerr ….huhu….study n study is my job….

akhir kata …aku nak balik bilik….study DE n OC…esok ade kuiz….report xbuat agi…tutorial tergendala…EB xtgk agi…Fluid xpaham satu pun…task BI untuk jumaat ni prepare agi…

Subjek2 SEM 3 :-

DE-Diffrential Equation

OC-Organic Chemistry

BI-Advance English

EB-Energy Balance

Fluid- Mechanic Fluid

Lab-Lab OC

Effective communication..

KO-Q – Tracking….

WASSALAM…

Post a Comment