BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 5, 2010

Esok balik UTM…

Pejam-celik…pejam celik….esok aku da nak balik UTM da….walaupun cuti aku masih tinggal 6 ari lagi, aku tetap akan pergi esok jugak…oleh sebab aku seorang yang rajin lagi berdisplin aku kene pergi awai….hahaha….

xde la…sebenarnyerr aku kene bertugas untuk minggu haluan siswa…<<sambut pelajar baru>>…tapi aku bukannyerr fasi….tapi sajeee nak menyibukkan diri…~dalam keadaan terpaksa….

huh…dek kerana akur pada tugas aku akan lakukan yang terbaek…InsyaAllah….aku akan ikhlaskan diri aku….ahak3s….

tapi…..aku masih kurang jelas dengan tugas aku yang sebenarnyerr….arap2 esok ad taklimat dulu bila da sampai….

dalam keadaan terpaksa…dalam ati aku jgak ad rasa excited…ade rasa sedih…ade rase malas….

Entah la…tiba2 ase excited jerr nak balik UTM…windu sgt da nih..…kekadang sedih plak….sebab tinggalkan abah n ma aku kat umah…da la umah aku sunyi-sepi skun ni…da xde orang da…just tinggal adik aku wildan,ma n abah….adik-bradik ramai2 tp tggal s0rang jerr kat umah…sedey plak bila pikir balik pasal parent aku kat umah..….kua3….

esok pagi2 da kene siapkan smua barang2…lps tu pergi beli tiket n terus balik utm….malas tul nak nek bas…idup aku ni asyik nek bas jerr…huh…aku da bosannnnnnnnnnnnnnn nek bas…..tp esk kira ok la…sebab aku btolak dari KL….KL-JB dalam 5jam++b  kot…tapi kalau KB-JB…12jaammm…lama tuuuu….setengahari dalam bas…nk #~+=/??? semua ade….huh…bila la agaknyerr air asia nak buat direct terus dari KB-JB…da lame aku tunggu kot….ni kalau nak fly…kne p klia dlu…lps tu br amk kl-jb…ttap buang mase….sebenarnyerrr aku ase jelez plak bla tgk adik aku yang kat blajo kat  UIA tu asyik fly jerr…tket die ag murah dari tket bas….kebanykan member aku yg bljr kat sktr kl asyik blk ngn flight jerrr….huh…jelez3…ahak3s…

akhir kalam~~arap2 pihak air asia pahami aku,pastu bg tket murah kat aku…senang skt ak nk balik…ahak3s!!!

Post a Comment