BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 13, 2010

L24B104

 

DSC01762

Blok baru aku L24…

#Macam banglokan…ahak3s..

DSC01769

Bilik baru aku..B104

#Bersihkan…mula2…haha

 DSC01763

Tempat study baru aku untuk sem3 dan sem4

#Kemas jerr….xde buku beselerak…pasni???

DSC01768

Katil baru aku….

#blum kemas agi…tapi depan pintu…nanti nak ubah ah…

DSC01764

Tandas yang bertaraf 3 bintang…

#bersih dan wangi…huhuhu

DSC01765

Ni ruang dapur kat blok aku….

#kosong jerr…dapur,tong gas,peti ais xderr…

 DSC01767 

Ni ruang makan dan ruang lepak2…

#tapi xde TV dan sofa….karpet pun xde…

 

ni adalah gambar2 blok baru aku yang aku smpat ambil setibanya aku di UTM pada jam 3pm 6june2010….seperti yang ternyata di entry yg lepas…aku da try nak publishkan entry ni…tp ad problem ngan windows live Writer aku….huh…tiba2 jerr xkuar gambar…kerumitan dan kesulitan amatlah dikesali….

~harapan blok baru….harap2 aku bahagia dan ceria selalu disini untuk sesi semster3 ni serta dapat mentransformasikan diri kepada perkara2 yang lebih baik daripada taun2 yang lepas dan seterusnya dapat manfaatkan peluang yang ade untuk mencipta kejayaan demi kejayaan.….InsyaAllah…setiap kejayaan bermula dari saat pertama…

WaAllahua’lam

ilaliqaq

maisalamah…

Post a Comment