BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 9, 2010

aku dapat kleje….

BlinK3..
seperti title di atas, aku baru je terima panggilan dari Muda Osman Sdn.Bhd....hahaha...aku diterima berkerja...
cam xpercaya pun ade...aku ase aku jawab,soalan2 semalam cam selamberr badak jerr..tup tap..aku diterima plak...senangnyerr...Alhamdulillah...syukur ya ALLAH..tapi aku xde la excited sgt...cam beban baru plak aku terima...aku diminta lapor diri pada esok pagi <<kul 8.30am>> malasnyerr nak pergi...<<plak da..>>mane xnyerr aku da xboley rilek2 cam ari2 sebelum ni...huh!!...da la kleje waktu pejabat...stat kul 8.00am sapai kul 5.00pm...
lama tu...aku lum pikir agi samada aku nk pergi ke x...tp aku ckp ngan orang yang kol aku tu aku akn pergi...camne ni...bek aku pergi ke x...Duit2...lu xpergi duit melayang...hahaha...arghhhhh...........
buntu....

New Picture (32)

0 comments:

Post a Comment