BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 30, 2010

aku dengan jiwaku…

Tup tap…da 2 minggu lebih aku xupdate blog…huh…memang 2 minggu terakhir ni jadual harian aku terlampau pack…keje ag, nk bersosial ag…hehe…bz ngn member2 ak r…pada jumaat lepas 21 Mei 2010 bertambah lagi sorang keluarga aku…huhuhu…aku dapat anak sedara baru…so cute….suke2….huhu…dapat baby…sape xsuke…ni anak sedara aku yang ke-6….cepat tul mase berlalu..da 6 orang anak sdare aku…ramai tu…cam da tua plak aku…ha3…

hari ni sebenarnyer hari terakhir aku bekerja kat syarikat Muda Osman Sdn.Bhd…… da pencen r…ahak3s…3 minggu aku keje kat situ…semua pahit,manis,pedas,masam,masin semua aku da telan….huh…sangat memenatkan..tapi best la jgak…3 minggu ase cam 3 bulan…disebabkan aku da xtahan keje…so, aku ambil keputusan untuk behenti…aku ase tu keputusan yang paling tepat bagi aku.…aku x menyesal la…x heran pun…tapi terdetik gak ase sayu bila nak kuar keje tadi…time aku nk punch card buat kali terakhir tadi….time tu jgak r lagu sedih kuar dari radio…nasib baek x menitis air mata aku…hahaha…xde la…xkan hujan punyerr pipi aku ni..…tapi…ak tetap ase sayu….aku akn kenangkan pengalaman kerja ni sampai bila2…trime kasih kepada semua staff  SMO yang sama2 mengharungi onak dan duri yang tajam…dan terima kasih gak kerana telah banyak beri tunjuk ajar kepada aku…semua jasa dan budi kalian akan aku semadikan dalam hidupku…<<cewah ayat…xley bla>>….benda yang paling best kat SMO dan yang aku paling suke ialah dapat diskaun 20% bila aku beli buku……huhu…sebenarnyerr aku pun baru jerr tahu…memandangkan ari ni ari terakhir…aku beli semua buku2 yang da lama aku idam2kan…pe agii...borong sakan r aku tadi…yang xley bla…member aku HazimWan ambil kesempatan suh aku belikan buku2 untuk dia sekali…huh…banyak tul buku aku beli arini….memang best r…pasni aku kene makan buku r…..he3…betambah la koleksi aku…<<koleksi>>

kepada Ramdan,erry,mie,shah,asyraf,kak sue,kak ros,kak mie,nie,shirah,shima,kak aisah dan aifa…time kasih ek kerana sudi menjadi kawan2 aku…korang memang banyak sangat bantu aku…terharu r…bila korang lambai tadi…kawan ngan korang memang best r….caye la…aku harap dapat jumpe agi korang nex time….pe2 masalah jangan lupe share ngan azim ek…InsyaAllah…lu azim ley tolong, azim akn tolong….InsyaAllah….tu janji azim…

<<<tata SMO>>>

 

lepas aku balik keje tadi…aku kuar ngan HazimWan n Faiz Md…da lama aku xjumpe faiz…huhu..bile jumpe tadi teringat plak aku kat kawa2 lama kat skola dulu…mane la korang…nape la xnak contact aku…..myb diorang ade yang baru balik kott…yang aku geramnyr…membe aku kat oversea balik pertengahan bln julai ni….xsempat agi nak jumpe..sebab aku stat sem baru awal bln julai……da la taun lepas pn xsempat nk jumpe……tapi aku arap dapat jumpe korang ag…sebab aku nak share something yang menarik ngan korang….huhu…nt aku bagi tau…

boring la plak malam ni….biase aku da ngantuk…tapi malam ni ase ade  mood plak nk update blog….pe ag nk tulis pn aku xtau r….da r..aku stop kt sini dulu…Wasalam…..

0 comments:

Post a Comment