BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 11, 2010

hari pertama bekerje…best ke??

~xbest r….hahahaha….ntah lor….dapat penat ade la…actually aku kerja atas dasar nak tau camne perasaan orang bekerja sehari suntuk…huh!!..gaji 2 aim kedua… memang penat bro…penat2…walaupun keje kita 2 xseberapa…huhuhu…bila pikir2.,camne la org bekerja bertahun2 lamenyerrr…hehehe…aku ase  kalau keje kita tu mmg minat kita myb xjadi masalah la kot…tp kalau sebaliknyerr??? …lu pikir  r sendiri…he3…

tugas aku kat syarikat ni bukannyer besar sgt..aku just jaga kedai jerr…huhu…bosan tul…nak sms pun xboley….nk membaca pun xboley…aku igt bila keje kat kedai buku, aku boley la tambah ilmu dengan membaca buku2 baru…free..xyah beli…tapiiiiii…….hampehhh semuanyerr…..aku terpaksa curi2 baca bila tengok pengurus xde…tp leceh la jgak…sbb ade kamera litar tertutup…huh….arghhh….aku xkisah smua tu….bila aku bosan sangat aku baca gak…xkira…bila nampak penyelia jerrr aku berlakon susun buku…ka3….

mase kerja terlalu lame…huh…aku da bosan ckap2 ngn pekerja lain…ase cam xtau ape topik seterusnyerr nk diborakkan…mmg bosan r…aku jenis yg agak susah sedikit nak masuk dengan orang aku baru kenai…huhuhu…baru sehari aku kerja….ha3….tp sehari die cam berhari2 aku kerja…lama tul….yang paling aku suka bila tyme rehat n tyme nk balik…yang tu paling aku suka….he2…lu rehat aku balik umah..makan kat umah,solat kat umah…pastu pergi balik…tapi mmg tergesa2 la jgak…huh….

pe agi yang nak citer ek…oh ya…pasal custumer….huh…mmg ramai r…terutama waktu dak sekolah pulang….huh…ramai giler dak skolah serbu kedai aku…eh kedai buku ni lorr….amaklum la…kedai buku ni sebelah sekolah….huhu…copet2….layan kerenah dak2 skola….tp best gak…kekadang tu ia mngmbalikan nostalgia aku dulu….hehe…nostalgia masa jadi dak skola…ka3…lucu la plak…bla igt balik…tergelak sorang2 ak dilayanyerr…ahaks3….

aku ase setakat ini dulu entry ak buat kali pertama aku jadi seorang pekerja….hahaha…ni aku post skali gamba curi2 kt tempat keje ak… ka3…xmenarik pun….

DSC01676

DSC01677

DSC01680 DSC01678 DSC01680

~~gambo pun da bosan…xduk dalam kdai 2 ag…ag bosannnn~~

0 comments:

Post a Comment